:P

jag har då inte lite trist :P

SISTA:
1. Sista du drack - Vatten
2. Sista telefonsamtalet - Sebastian
3. Sista mottagna sms - Sebastian
4. Sista låten du hörde på - wherever you are
5. Sist du grät - i natt, saknar min älskling

DETTA ÅRET:
15. Har du fått nya vänner i år? japp
16. Slutat å vara förälskad? - Jupp
17. Lett tills du har börjat att gråta? - nä
18. Mött någon som har förändrat dig? - aa
19. Kommit underfund med vilka dina verkliga vänner är? - aa
20. Kommit underfund med att någon har snacket om dig bakom din rygg? - mm
21. Kysst någon från din top-friends-lista? - Sebastian är ju min bästavän/pojkvän så ja =)

SANNING:
23. Hur många barn vill du ha? - 2, kanske 3
24. Har du husdjur? - en hund
25. Vill du förändra ditt namn? - har redan bytt mitt för och efternamn redan, men när jag gifter mig så byter jag igen
26. Hur firade du din sista födelsedag? - typ med familjen
27. När vaknade du idag? - 9
28. Vad gjorde du mitt i natten igår? satt vid datan
29. Nämn något du INTE kan vänta på? - typ barn ^^ jag vill bli gravid NU! =D
30. Sista gången du såg din pappa? - när jag va 1år
31. Var sov du inatt? - i min säng
32. Vad lyssnar du på just nu? - simpson på 6an
33. Har du någonsin pratat med en person som heter Kim? Ja, min pojkvänns mamma heter det
34. Vad går dig på nerverna just nu? - personer som tror att dom vet allt
36. Vad är ditt riktiga namn? - Sandra
37. Civilstatus? - pojkvän
38. Stjärntecken? - oxe
39. Kille eller Tjej? - Tjej
40. Låg- mellanstadieskola? - östermalmsskolan
41. Högstadieskola? - engelbrektsskolan
42. Gymnasium - hoppas på didaktus
43. Hårfärg - har egentligen ljus blont, men har färgat till mörk brunt
44. Långt eller kort? - halvlångt.
45. Längd? - 168
46. Är du fascinerad av någon? - av personer som står för sin sak och bryr sig inte vad andra tycker
48. Piercing? - naveln å tungan
49. Tatuering? - nä, men ska snart göra en.
50. Högre- eller vänsterhänt? - höger

JUST NU:
61. Äter? - Godis
62. Dricker? - saft ^^
63. Nu ska jag? - snart sätta mig vid TVn och ta det lugnt
64. Hör på? - simpson
65. Väntar på? - att min älskling ska komma hem från skottland :)

DIN FRAMTID:
66. Lust att ha barn? - absolut, längtar =)
67. Lust att gifta dig? - Definitivt.

VAD FÖREDRAR DU HOS DET MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon? - Ögonen.
70. Kyss eller kram? - Kyssar.
71. Längre eller kortare? - Längre.
72. Äldre eller yngre? - spelar inte så stor roll, det beror på hur mogen på sättet killen är
73. Romantisk eller spontan? - Spontan.
74. Fin mage eller fina armar? - Fin mage.
75. Tatuering eller piercing - Tatuering.
76. Våldsam eller försiktig? - både och ;)
77. Förhållande eller bara lek? - förhållabde
78. Bråkmakare eller tillbakadragen? - Tillbakadragen.


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främmande? - Ja
80. Druckit stark alkohol? - Ja
81. Tappat glasögonen/linserna? - Ne för jag har inga.
82. Sex på första daten? - nä
83. Krossat någons hjärta? - Ja, tyvärr.
84. Fått ditt eget hjärta krossat? - många gånger
85. Blivit arresterad? - Nej
86. Tacket nej till en inbjudan till en date? - nä
87. Gråtit när någon har dött - Ja det klart.
88. Gillat en vän som är kille? - Ja.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv? - ja
90. Mirakel? - ibland
91. Kärlek vid första ögonkastet? - japp
92. Himmelen? - svår fråga..
93. Tomten? - Haha, nä
94. Kyss på första daten? - Ja, vill man göra det så varfär låta bli?
95. Änglar - ja

SVARA HELT ÄRLIGT:
96. Finns det en person du har lust att vara tillsammans med just nu? - min älskling
97. Varit otrogen? - aldrig!
98. Tror du det är möjligt och vara trogen för alltid? - absolut
99. Vad är kan du inte leva utan? - min pojkvän och såklart mat å godis.. även inte heller utan musik. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0