God morgon

Jag måste berätta en sjuk grej!
Jag sover med två täcken i min säng eftersom älsklingen brukar sova här. Så jag sov med ena täcket breve mig i natt och det andra täcket brevid. Det sjukaste är att jag vaknade med det andra täcket och det täcket jag hade somnat med låg på govet :O Jag vet inte hur jag lyckades men det va otroligt konstigt.

Idag är det midsommar. Jag ska vara med familjen och några gäster som vi ska ha. Inte så roligt men jag ska även kolla på matchen som är vid 4 idag. Sverige-Italien. Det är en väldigt viktig match för oss.
Sen ska jag även äta massa tårta! Jordgubbstårta förstårs.
Jag hade egentligen velat festa, men om man bor ute i Sibble, som typ ligger mitt i ingenstans, så orkar man inte ta bussen in till tumba för sen behöva åka pendeln in till stan.

Nä nu ska jag ta en dusch och sen sminka mig, ta på mig en klänning, och sen äta frukost.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0