Flupps

Hej hej, jag orka inte skriva i morse, men nu skriver jag istället. =)
Jag vakna av att Bosse väckte mig och fråga om jag kunde ta hand om hunden idag, så han slapp ta med honom till studion, såklart sa jag ja eftersom jag älskar den lilla sötisen.
Jag gick ut och satte mig i solen, typ brände mig på bröstet och axlarna -.-

Juste, jag sola toppless och så börja Obbe skälla, jag kolla mot vägen och ser ett par ungdomar, jag vänder mig snabbt om på magen och typ höll på att dö av garv! Haha! Nu kommer väll hela Sibble få höra om mina tuttar ^^

Ikväll ska jag träffa Morgan ett tag, han tog ju bort gipset i morse, fast han får inte bada :P Haha! Han kan typ inte ens stödja sig på benet och så ser typ benet ut som ett tjej ben. Jag tycker så synd om dig gubben ( NOT!)

Nä nu ska jag ut på en promenad eller rättare sagt, jag ska ut och kolla efter snyggingar ;)

PUSS!

BTW, fick mina heta skor igår från nelly.com, lägger upp en bild på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0