Svar på några frågor

Fråga;
Hejsan!
Hur tror du att ditt liv skulle se ut nu om du hade behållt barnet?
Tror du att du hade förändrats som person, negativt eller positivt?


Svar;
Hej, jag skulle nog haft en egen lägenhet i stockholm, och levt på föräldrar bidrag och soc. Sen hade jag nog bott helt ensam med barnet eftersom pappan inte ville ha något med det och göra.
Jag hade nog förändrats en del, då på ett positivt sätt.

Fråga;
hej =) när blev du gravid? vilken ålder? och va det svårt att välja om du skulle göra abort eller inte?

Svar;
Hej hej. Jag blev gravid i början av mars förra året. Jag var 14 år, men fyllde sen 15 i april.
Det va jätte svårt att göra abort. Jag blev tvingad. Jag tänkte säga till kirurgen att jag inte ville men jag fick en syrgasmask så fort jag kom ner och sen sövde dom ner mig hur snabbt som helst. ''/ Ångrar det otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0