orkar inte mer..


Det är lite för sent för dig att komma tillbaka nu.
För det kommer aldrig mer bli jag och du.
Ëfter allt du gjorde och allt du sa.
Det komner fan aldrig mera bli bra.
Och visst har du ett vackert fodral,
Men inte ens ett hjärta under ditt skal.
Och jag kan inte älska någon så falsk.
Isåfall älskar jag hellre ingen alls.
Ja, jag är hellre ensam hela livet.
Än att vara med någon som tar mig förgivet.

Hur mycket ska man gråta innan tårarna tar slut?
Hur mycket ska man hata innan känslorna kommer ut?
Hur många personer ska få leka med ens hjärta?
Hur många ska svika tills man inte längre känner smärtan?
Håller för mina ögon, tills jag inte längre ser.
För skiten är för jobbig, jag orkar inte mer.
Skiter i allt och låter tårarna rinna.
Önskar att allting bara kunde försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0