Har lite trist :)

Röker du?
nej inte längre


Snusar du?
nej


Skolkar du?
gjorde halva nian, men har slutat med det nu


Gör du frukosten själv?
ja


Har du suttit i rätten?
ja

Har du slagit någon?
ja

Hur ofta festar du?
nästan aldrig, är ingen party brud

idol?
min syster =)


Har du pussat någon av samma kön?
japp


Har du varit på strippklubb?
nej :P


Vad gör du när du blöder näsblod?
jag har aldrig haft näsblod


När grät du senast?
i förrrgår

Varför grät du?
för att jag fick min panikångest

Har du solglasögon?
ja, vet bara inte vart jag har dom

Har du blivit förälskad i någon över internet?
nej


Vem pussade du senast?
mitt ex


Vem är du kär i?
ingen

Vad är din högsta önskan just nu?
att jag klarar av sista halvåret i nian

Sminkar du dig?
ja


Vem litar du på?
mamma, syrran å fia


Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
grå

skulle du vilja byta liv med?
min syster

Vad skulle du vilja göra om på din kropp?

inget faktiskt

Är du blyg?
inte så mycket

Vad tänker du på just nu?

vad jag ska ha på mig imoron:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0