en dikt som jag skrev i somras :)

Din vackra röst smeker mitt sinne. Ditt skratt dansar i mina öron. Med dig finns ingen smärta, bara kärlekens varma hand. Jag tänker ej på morgondagen och dess bekymmer och sorger. Vi lever i nuet. Med dig kan jag låta tiden stå stilla. Låta alla tankar vara orörda. När jag ligger i din famn, skulle jag kunna sova där för evigt. Bara det är dig det sista jag ser.

Min kärlek till Dig är högre än till himlen, djupare än de djupaste haven och klarare än vinternattens glittrande stjärnor.

Du är den vackraste gåvan.

Att veta att Vi har varandra till varje pris gör att jag vill vakna.

Du är mitt hopp, min kärlek

Du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0