Jag har trist :P

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja

Vad står det i ditt tredje?
Som fan.<3

Och vem var det ifrån?
Jessica

Är han/hon snygg
Självklart ;P

Smsar ni ofta?
Lite då och då

Vad står det i ditt 18:e sms?
Hej. Vi ses som sagt imorgon och då ska du få krama och hålla lill kille:-) Kram Kram

Och det var ifrån?
Min syster

Är han/hon farlig?
Absolut inte

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Syrran, Fia, Jessica och Sebastian

Smsar du ofta?
Ja, det gör jag

Hur många sms har du skickat?
Minst 1000

Hur många mms?
0

Är du beroende?
Aaa

Vem ringde du senast?
Mamma

Mottagna samtal:
Köparen på mina skor

Snyggast på din kontaktlista?
En hemlis, men han vet =)

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
Min kompis

Hur många bilder har du på mobilen?
150 ungefär

Vilken är din favoritbild?
Har många

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell.
Rosa, samsung, touch

Hur läge har du haft din mobil?
I ca en månad

Har du varit helt ärlig nu?
Självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0