Har lite trist...

Hur gammal är du om fem år? 20 år
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mia, Anders, Martin och Erik
Hur lång är du? 1.68
Vilken är den senaste filmen du sett? just my luck
Vem ringde du senast?  Anna Maria
Vem ringde dig senast? Anna Maria
Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, är för blyg att prata i telen
Är dina föräldrar gifta eller skilda? pappa är död så...
När såg du senast din mamma? i morse
Vilken ögonfärg har du? blå gröna
När vaknade du i dag? 20 över 7
Vilken är din favoritplats? i min säng
Vilken plats föredrar du minst? har ingen aning
Var tror du att du befinner dig om tio år? i stockholm
Vad skrämde dig om natten som barn? spöken

Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag råka säga väska istället för vecka

Hur stor är din säng? lagom

Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

Sover du med eller utan kläder? oftast med

Hur många kuddar har du i sängen? två

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota

Är du social? nja inte så

Vilken är din favoritglass? choklad

Tycker du om kaffe? usch nej

Vad dricker du till frukost?  varm choklad

Kan du spela poker? klädpoker

Tycker du om att mysa/kela? mysa

Är du en beroendemänniska? aa

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? japp, en tjej på min kör som föddes ca 6 timmar efter mig

Kan du några andra språk än svenska? typ engelska
Har du någonsin åkt ambulans? japp

Äger du dyrbara smycken?  några

Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde

Flirtar du mycket? bara med en

Kan du byta olja på bilen? aa faktiskt:)

Vilken var den senaste boken du läste? kommer inte ihåg

Läser du dagstidningen? varje dag

Prenumererar du på någon veckotidning? nopp

Dansar du i bilen? nej:P

När var du i kyrkan senast? igår


Kommentarer
Postat av: Annie

När dog din pappa? Vad hände?

kram

2009-02-05 @ 16:44:20
Postat av: Maria

Min pappa dog den sista October 2007. Jag var då 14 år. Han dog av cancer

Kram

2009-02-05 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0